2016-09-05

she's sweet, but she's fucked-up

Rent ätstörningsmässigt mår jag så piss, det gick kanoners innan jag gick av reductil, då droppade kilo efter kilo varje dygn och jag behövde aldrig ens besvära mina tankebanor med att fortsätta svälta utan det gick per automatik. Det kunde gå dagar och veckor på bara 1 kopp te och jag hade inte en enda mardröm om mjukt bröd eller friterade pommes.

Nu när jag gått av reductil för att kunna uppleva e och mdma igen så börjar det kännas ovärt om det ska kosta mig min drömvikt och min drömkropp. Gått upp nästan hälften av allt jag gått ner och det får mig att aldrig våga visa mig igen, så äcklad och så äcklig, förstår inte heller hur jag ska gå ner detta igen, det går inte på naturliga vägar, aldrig någonsin.

Vill börja med reductil igen när jag nu ändå har köpt på mig ett lager, innan innehållet i dem kanske blir dåligt/verkningslöst, men min pojkvän vill verkligen inte det då han också fått bilden/intrycket av att reductil är värre än alla droger på hela listan. Samtidigt, vad ska han med mig till när jag kommer hamna i min vanliga hetsa-och-spy-cirkel när jag går upp i vikt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar