2016-09-06

it's kinda like she wants to take care of everyone but nobody wants to take care of her

Som den yngling och mes jag är så har jag börjat på reductil igen, det gick väl ändå 2-3 veckor utan, men pallar inte gå upp i vikt mer, inte heller orkar jag känna konstant hunger och den eviga kampen att alltid kämpa emot impulsen att följa hjärnans signaler. Jag är ingen duktig ätstörd, har aldrig varit och kommer aldrig bli, jag klarar inte långa fastor utan substanser. Dag 2 nu och mår så illa men älskar känslan, den är så plågsamt skön, känslan på amfetamin x90349034030 i jämförelse.

Men eftersom jag ska ta e till helgen så måste jag gå av IGEN, vill inte samtidigt som jag gråter när jag tar e och känner 0, så måste måste måste. Egentligen vill jag inte gå på rave eller göra någonting alls, förutom att reductil:a bort min existens i min hypomani, så bra i sig är dessa pills. Antagligen går jag på dom igen efter helgen, tänker att mitt lager på 3-4 månader kan lika väl förbrukas nu än förvaras till senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar