2016-08-23

mental illness is feeling “bad” but not being able to say which emotion it is or even describe it

Jag vet inte varför jag alltid sätter mig i situationer jag inte vill befinna mig i som tex: jag är inte kär, ändå planerar jag att flytta ihop med människan, jag gråter dagligen över han där som jag egentligen vet att jag fortfarande är kär i, han som tog min själ och hela mitt inre och kasta i papperskorgen, jag registrerar mig som anhörig i klassen på högskolan fastän jag vet att jag inte vill plugga till just ssk, inte är redo att plugga och inte kommer fixa att plugga rent psykiskt.

Jag mår som en smutsig, liten trasa utan mina reductil men jag fortsätter utan dom eftersom jag ÄNTLIGEN efter flera veckors testomgångar kunde känna på e igen, det var det värt men jag förstår nu att jag inte kunnat känna innan, då gick jag ju ständigt runt e:ad och helt galet stimulerad, sån sjuk tillfredsställelse i hela kroppen, det märks att den är borta nu.

Vet inte hur jag ska överleva livet utan den där jävla meth-kapseln varje morgon, den behövs ju samtidigt som den inte fungerar i längden livet ut, bara någon månad per halvår liksom, men den gör mig levande och fungerande och mänsklig. Utan den resulterar i 1. kalorier i min mage vilket resulterar i 2. ångest i min kropp vilket resulterar i 3. dödslängtan i mitt huvud vilket resulterar i 4. en människa inlåst på psyk.

What to do without meth och with meth, what to do without e?

2 kommentarer:

  1. Om du inte är kär och inte vill leva med den där pojken så GÖR inte det! Det blir jobbigt att ångra sig sen när man trasslat in sig i ett seriöst samboförhållande .. :/
    Önskar jag kunde trolla bort det onda och få dig att tycka om livet utan att göra dig illa <3

    SvaraRadera
  2. Hjärtat fina!! Vill så gärna att du ska må bra! :( <3

    SvaraRadera