2016-09-07

visst har man varit runt kvarteret, observerat ett och annat
ständigt anandes att kanske inte blir man jätte gammal
jag har tagit hela grammet, sällan varit den som bangat
ofta handlat huvudlöst och skitit samma utan tankar
så många jag har sett som bitit dammet
är det fan ett mirakel att man inte riktigt genomskådat charmen med:
koks, e, heroin, lsd, amfetamin, öl, te, koffein, sprit, mat, nikotin, kokiana hette fin, flödder, antihistamin, vitt vin, ketamin, thc, kristallin
man gräver gropen eller klättrar upp på högen
finns ingen delad vårdnad i ett äktenskap med döden
så visa röven eller lite het på glöden
jag var lite het på gröten så det hela blev ju grövre
själv är bäst att bedöva så jag rörde runt i grytan
men ju mera jag bedöva desto mer kom upp till ytan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar