2016-05-27

ge mig tramadol så blir jag lycklig


4 kommentarer:

  1. Ha, ha, ja men testa tram-förslaget och se hur det går :-)

    Din knasboll där, annars kan du ju säga som det är så kanske dom faktiskt kan hjälpa dig på riktigt? Osannolikt, jag vet, men "en dag händer det". :P

    PS. På tal om din förra rubrik... Är det inte konstigt, när man mår tillräckligt dåligt så skäms man om man råkar må lite bra emellan. Om man glömmer ett tag hur dåligt man mår, och skrattar och har kul med någon till exempel, så hatar man sig själv ännu mer efteråt, för att man tillät sig glömma hur jävligt allt är. Man blir så bra på att må dåligt, att det blir normen för hur tillvaron ska vara. Känner du igen det?
    Försök att se förbi det om du kan isåfall. Genomlista dig själv när det händer. Det är en superkorkad reaktion. :-)

    /m

    SvaraRadera
  2. Skit. Idag hade jag nästan kunnat skriva under på att livet är hemskt... Vänta, fan, det här är ju DIN blogg. Förlåt mig! ;-)) Du FÅR radera mina inlägg om du vill. Helst inte alla bara, då blir jag nog ledsen. Ha det fint! / m

    SvaraRadera
  3. En dag kvar bara. Du missar inte mötet imorgon!! Vem vet, du kanske får ett glas saft? ;-)

    kram / m

    SvaraRadera
  4. "My third wish was always three more wishes"

    Lycka till idag!

    /m

    SvaraRadera