2016-04-28

no one is really busy, it all depends on what number you are on their priority list

Har psoriasis över hela kroppen som jag inte orkar behandla, blivit blåst på en enorm summa pengar i desperat behov av tram, och denna batch av reductil är urdålig och värdelös, känner inga effekter alls. Behöver något som dödar min hunger totalt och nu har jag ingenting, jag som hade räknat med både tram och reductil, får panik på tanken att vikten inte kommer gå att hålla. För let's face it, jag har ingen självkontroll.

Jag kan omöjligt se mig själv i min gamla kropp igen, fast på min gamla viktplatå, det är liksom redan omöjligt att se mig själv i den här kroppen. Men allting kommer snart att gå åt helvete, som helt nykter och stressad semestervikarie, och jag kommer begravas i mitt gamla fett. Nej, jag vill inte, det får inte sluta så, inte ännu en viktuppgång. Minus på vågen är nämligen det enda som håller mig flytande när meningslösheten och ensamheten har övertaget.

4 kommentarer:

  1. Hej du som är för smart för ditt eget bästa...
    Köpt dåligt tram? Och dåligt reductil? Hm, kanske någon högre makt som försöker säga dig något... Nåja, jag förstår att det är tungt hursomhelst. Äta massa tram och tro att det ska bli kul, och så händer inget - var det så? Usch.

    Semestervikarie? Ett jobb på gång alltså? Det är ju kanon! Du kan klara det galant, det är jag säker på. Vad ska du göra? Butik?

    Och släng bort våghelvetet. Du kommer alltid att vara vacker.

    /m

    SvaraRadera
  2. Vart köpte du reductil denna gången? Jag hade bestämt mig för att inte beställa det någon mer gång för jag var så seriös med min träning, men så blev jag sjuk i kroppen och sjuk i huvudet, och jag tror att jag har ångrat mig. Men känns ju fett jävla ovärt att lägga så mycket pengar utan att få resultat. Jag är ledsen att det fuckade så för dig, usch!

    Men du? Ja. Snälla? Vi kan ta med oss högtalare och lyssna på musik, röka och inte existera i den vidriga verkligheten en stund. Jag hade fan behövt det. Vi gör det snart, yeah? <3

    SvaraRadera
  3. Länge det varit tyst från dig nu... Har du brakat ihop? Igen?
    Eller kanske tvärtom, ute och har det fint istället för att kräkas ångest på bloggen? Det vore fint om det är så.

    Tänker på dig. Kram.

    SvaraRadera
  4. Otursdagen, fredagen den 13:e...
    Hur går det för dig? Drogfri? Vågfri? Hågfri?

    SvaraRadera