2016-04-19

-

Jag vet inte vad jag ska skriva här längre, försöker sätta ord på tillvaron men det går inte, vill bara försvinna på det mest smärtfria sättet men varje alternativ som dyker upp är en plågsam, opålitlig utväg. Vill ha lyrica, imovane, xanor, fentanyl, reductil och tramadol, samt en evig viktnedgång, det skulle väl vara det enda som hade fått mig att fortsätta lite till.

Skriver när jag är bättre på att få ur mig rätt ord och meningar, inväntar manin om den någonsin vill komma tillbaka igen?

4 kommentarer:

  1. Känner inte dig men har berörts så jävla mycket av dina inlägg. Tittar in här ofta och blir lika ledsen varje gång av att läsa om hur dåligt du mår. Hoppas du får hjälp snart. Tycker det är konstigt att du inte får vård? Är så uppenbart att du lider av mer än bara en ätstörning, även om den är hemsk nog. kram <3 <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. har blivit lovad så jävla mycket hjälp, men idioterna kan inte ens ringa upp mig när jag skulle haft en tid för flera veckor sedan, och när jag ringt dom cirka 7 gånger, om inte mer. vården är a big fat joke:)))))))))))))

      Radera
  2. Fan. Det är ett hjältedåd varje gång du ringer till vården. Och varje gång dom failar att följa upp så är det så JÄVLA KASS!

    Skulle du vilja ha hjälp att få fatt på dem? Jag kan inte lova något, men jag skulle kunna försöka.

    Manin ja... vilken fas är du i nu, vet du det? - är det nåt du funderar på? Klart att manin kommer tillbaka, annars är du ju "en värdelös bipolär" ;-)

    SvaraRadera
  3. Är så arg å dina vägnar, så arg på vården som kontinuerligt lovar stordåd och sedan sviker när en väl sväljer stoltheten och ber om hjälp. Det är en spottloska i ansiktet varje jävla gång.

    Los Campesinos! - The sea is a good place to think about the future
    twentyone pilots - Holding on to you

    Alltså du kanske har tröttnat på mig och mitt eviga länkande till låtar men, fan, jag tänker på dig jämt. Du förtjänar så himla mycket mer än det här, du förtjänar att må bra, bäst, ett liv som gör dig glad <3

    SvaraRadera