2016-03-23

how can emptiness be so heavy?

Har fått tag på tram som inte alls ger någon större effekt, eller så är min tolerans fortfarande lika hög som innan jag gick av, i vilket fall som helst så dämpas ingen hunger eller ångest och jag sitter med ett dåligt lager som kostade mig alldeles för mycket. Egentligen är det tur i oturen, för jag behöver hitta styrkan i att kunna svälta på egen hand, jag måste faktiskt leva på att fasta i nyktert tillstånd, så förr eller senare behöver tram försvinna ut ur mitt liv.

Men, jag behövde verkligen den där extra knuffen i rätt riktning nu, den motivering som jag själv inte kan hitta, fastän jag älskar viktnedgång så är jag en värdelös ätstörd; bara äter och äter i all evighet, dygnet runt. Hade suttit så fint med fungerande droger som hjälper till, tillfredsställelsen i att se sig själv minimera till det yttersta går att jämföra med en kick, ett underbart rus. Ska försöka svälta bort denna påskhelg och se om några framsteg görs, annars köper jag fan allt som finns att köpa i utbyte mot hungerdämpande.

3 kommentarer:

  1. Fining.
    Du är väl försiktig med vad du stoppar i dig? Alltså, fan vad dumt, det är ju typ din hobby att vara försiktig med vad du stoppar i dig ;-) men jag menar förstås drogerna. Finns ju de som lägger ungefär vilken skit som helst i ett blisterpack och trycker ett läkemedelsnamn på utsidan.

    Tänker på dig. Tråkigt om svält är det enda du ser framför dig under påsken :-(
    Hoppas du får ett break från det tråkiga. Ett ögonblick när vinden stannar och solen värmer dig.
    Sometimes you have to close your eyes to really see the light.

    /m

    SvaraRadera
    Svar
    1. det är tram ur sin originalförpackning, ser man på baksidan. är i kartor så inget som tagits ut. men tror det är min tolerans som är så hög. känner lite på 1,5 g och mår bra på 2 g typ. så förståeligt att mindre doser inte gör någon skillnad, även om det är rätt substans.
      kram <3

      Radera
  2. And he says "Hey you're good at that" and she says "Thanks, it's kind of all I got,"
    and then she looks away and says "It's also all I need."

    SvaraRadera