2015-11-18

but things don't just fall apart, people break them

Min nya favorit: krossa 2-3 200mg tram och lägg i blåbärssoppa<3

Min favoritdrog byts ut väldigt ofta, det finns ju så mycket, så otroligt mycket att testa. Från första början trodde jag verkligen aldrig att jag skulle gilla neråt, jag läste så mycket om det men fattade inte hela grejen med att vilja bli trött, jag ville ha droger för att bli pigg, orka, ha energi utan mat. Och nu, nu tar jag nästan aldrig mitt tjo och vill bara ha neråt hela tiden, gärna det starkaste, bästa, med störst, intensivt rus.

Min favorit är verkligen fentanyl, hands down det skönaste jag haft i min närhet, inte för att jag har så mycket att jämföra med, men jag blev totalkär i den drogen. Tyvärr är den slut och jag har gråtit ett bra tag av frustration över den instinkten, det lilla rus som är snarlikt i dålig version är tram, men det liksom räcker inte, det funkar inte. Jag vill ha fentanyl i min kropp, hela tiden, varenda dag.

För tillfället får jag nodda på tram och leta nya kranar, andra kontakter, och pröva olika substanser. Nu förstår jag inte hur jag inte kunde förstå kärleken till neråt, och nu är sällan något uppåt aktuellt. Fast, det är klart, det beror mycket på i vilket sammanhang och i vilken situation, men om jag får välja mellan att vara speedad på tjo eller att sitta och nodda i en soffa så är det sistnämnda alltid första valet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar