2015-09-01

dag 2

Jävlar i min lilla låda vilka effekter jag känner av redan, konstigt? Kände ingenting första gången på dag 2? Tror att mitt uppehåll var alldeles för litet och kort, borde egentligen väntat minst en månad, å andra sidan hade jag inte heller gått på det så länge så vet inte. Oavsett vad kunde jag omöjligt hålla mig från att börja igen.

Tänkte egentligen ta varannan dag men känns osäkert så kör på med en varje dag, och blir det alldeles för nasty så tänkte jag istället trappa ut med en varannan dag. Får för mig att varannan dag kommer bli som att uppleva dag 1 om och om igen och det är inte alls bra för kroppen och psyket att börja och avsluta med centralstimulerande, men jag vet inte heller hur länge det sitter i kroppen och att då ta 25mg som är rätt mycket så tätt (varje dag) kan också sluta illa. Men chansar.

Just nu: så jävla mycket illamående, helt borta i skallen, känner mig som i trans, inte sovit alls på dag 1 heller, försöker tvinga i mig vatten, mat är min sista tanke, pendlar mellan att frysa ihjäl mig till att svettas som en gris, orkar inte ens stå upp, energin i huvudet är på topp men kroppen är inte alls med. Tur jag inte har ett jobb just nu, hade aldrig gått annars. Mina fina pupiller är tillbaka också<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar