2015-08-31

dag 1

Börjar om med reductil igen, för att jag älskar hur dessa piller får mig att må, för att det suger utan dom, för att jag bara måste komma ner mer på vågen. Funderar på att ta varannan dag eftersom substanserna ändå sitter kvar i kroppen dagen efter och ger effekt, så det behövs kanske inte tas varje dag? Får se hur jag gör.

Märker av piggheten, stissigheten, känslan av enorm rastlöshet pga att man inte längre vill sova konstant. Haft det lite traggligt med maten veckan innan om jag ska vara ärlig, jag har hållit viktnedgången och ätit ungefär samma (vilket innebär antingen vindruvor, vatten, proteinbars eller nötter) men mängden av det hela har ökat, jag har inte känt någon nu-ska-jag-sluta-äta- känsla utan enkelt kunnat ta en extra klase druvor, tre bars istället för en, eller äta allt väldigt snabbt istället för långsamt. Nu känner jag av hur reductil stänger av allt det där, tankarna finns inte ens, vad är mat liksom? 

SÅ. JÄVLA. BEFRIANDE. 
SOM. ATT. VARA. FUCKING. FRI. I. HUVUDET. FRÅN. SIN. ÄTSTÖRNING. SAMTIDIGT. SOM. MAN. GÖR. DEN. NÖJD. GENOM. ATT. SVÄLTA! Åh, ord kan inte beskriva hur mycket jag älskar dessa piller. Mina babies.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar