2014-10-06

the person who broke you can't be the one to fix you. remember that

Har fortfarande otroliga problem med psyket, mestadels när det gäller träningen. När jag är hemma innan ett träningspass så är det ett helvete att få ångesten att försvinna ur huvudet, men när jag väl är på gymmet så älskar jag det. Har haft detta problem förut och det är liksom ingen vardaglig brist på motivation, utan det är konstant ångest som återupprepar sig varje dag inför träningen.

Ändå vet jag med mig att ångesten skulle bara växa ännu mer om jag stannade hemma varje dag, så jag försöker bara stänga av och sätta mig på bussen innan tusen tveksamma, motvilliga tankar börja spinna loss där inne i hjärnan. Men det är svårt, det är ett krig varenda minut. Man kan jämföra det med kriget som uppstår när man vill/inte vill hetsa. Jag hoppas bara det försvinner snart, innan alla resultat gör det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar