2014-09-25

old habits die hard

Nu har ångesten fått nog, ursäkta mig kroppen men mitt huvud klarar inte mer, jag måste börja gå ner i vikt igen. Fuck this, jag kan inte vara stark om jag inte kan vara smal, jag går tillbaka till tryggheten hos springbandet. Min kropp är vidrig, äcklig, skamlig och hur mycket jag än älskar styrketräning och muskler så måste jag vara smal för att kunna vara lycklig. 

Jag tänker börja med att springa igen, inte som förr, men ändå lite så man får in vanan. Jag ska ha tillbaka min viktnedgång till varje pris nu, jag klarar inte av mer kroppsångest och jag klarar inte av att fly verkligheten mer. Ursäkta mig, jag gav verkligen den "nya träningen" en ärlig chans, men om man ser ut som jag gör så känns det verkligen inte alls givande.

5 kommentarer:

  1. Var ser du dig om 10 år?

    SvaraRadera
  2. Var ser du dig sjölv om 5 år?

    SvaraRadera
  3. Alltså, jag avundas din beslutsamhet så jävla mycket. Borde inte, men ändå. Får panik på kroppen snart, på motivationen som vägrar infinna sig under några omständigheter alls och på kläder som aldrig sitter som dom borde.

    Så förbannat vacker är du med, herregud.

    SvaraRadera
  4. Seriöst du har drömutseendet. Dör

    SvaraRadera