2014-07-20

dag 17

Träning: -

Frukost: 1dl havregrynsgröt (65 kcal) med 1 äpple, russin, kokos, 3 finn crisp (60 kcal) med 1/5 dl keso mini (35 kcal) och gurka, 1dl sockerfri blåbärssoppa (20 kcal)

Lunch: 2 skivor bröd med ost på jobbet, 1 ägg (80 kcal)

Kvällsmat: 1 bit lax, 1 paket vindruvor, 170 gram nötter

(de ständiga frestelserna på jobbet förstör allt, jag kan inte ha ett jobb och samtidigt sköta min vikt/mina svältdagar, jag kan inte fungera normalt i arbetslivet tillsammans med min ätstörning, det går ej)

2 kommentarer:

  1. Alltså shit, jag med. Det är fanimig nästan intill omöjligt. Försöker tänka som såhär: måste äta för att palla jobba. Och jag vill ju jobba, så jag äter. Tvingar mig själv att tänka att det är en rimlig uppoffring för att komma någonstans här i livet, eller whatever. Typ? Föresten: du är grym som utmanar dig själv och äter bröd, det är fantastiskt <3

    SvaraRadera
  2. Du kan inte ha ett jobb samtidigt som du följer ätstörningen.... Nej.... Liksom det är svårt att leva ett liv öht när man är fast i en sådan. Friskmotivation?? KRAM

    SvaraRadera