2014-06-03

dag 65

Träning: 60min bodypump, -300kcal crosstrainer, -300kcal springband, 25min promenad till bussen

Frukost: 2 omgångar hets och 2 omgångar spya

Kvällsmat: 1dl havregrynsgröt (65 kcal) med 1 äpple, russin, kokos, 3 finn crisp (60 kcal) med 1/5 dl keso mini (35 kcal) och gurka, 1 kopp kaffe (0 kcal), 1 banan, 1/2 paket vindruvor

(jag är världens sämsta människa som haft världens sämsta dag med världens äckligaste, sunkigaste hets och jag tror inte det är möjligt för en människa att känna mer självhat än vad jag gör mot min egen existens)

1 kommentar:

  1. En dålig dag gör dig inte till världens sämsta människa, jag lovar. Jag känner igen känslan, hatet, men du är inte så hemsk som du tror om dig själv. Tänk efter vad det var som triggade igång dig, och fundera ut hur du kan undvika det i framtiden. Nya tag bara, heja dig tjejen! <3

    SvaraRadera