2014-05-25

dag 56

Träning: 60min bodypump, -300kcal crosstrainer, -300kcal springband

Frukost: 2 ryvita dark rye (68 kcal) med 4 ägg (80x4 kcal), 1dl sockerfri nyponsoppa (15 kcal)

Lunch: 2 ryvita dark rye (68 kcal) med 2 ägg (80x2 kcal), 1 banan

Middag: Grillad fläskfilé med potatis och sallad

Kvällsmat: 2 paket vindruvor, cirka 200 gram nötter

(trodde jag kom hem tillräckligt sent för att ha missat maten när jag kom hem runt 7, men så hade dom inte hunnit äta och jag fick sån ångest då jag insåg att jag självklart inte kan komma undan middagen idag, paniken bara vällde över mig och jag slog mig själv för att jag hade ätit frukost då jag kunde kompenserat bort det om jag visste, men försöker överleva på tanken att riktig, tillagad mat är hundra gånger bättre för musklerna än att bara äta orimliga mängder nötter varje dag)

1 kommentar:

  1. Du är duktig! Och en portion med lagad middag i sällskap, utan hets, är bra! :)

    SvaraRadera