2014-04-09

dag 10

Träning: 60min bodybalance, 30min GRIT plyo, 30min cykel, 30min cxworx, -200kcal crosstrainer, 25min promenad till bussen, 15min promenad till bussen

Frukost: 1dl havregrynsgröt (65 kcal) med 1 äpple, russin, kokos, 2 ryvita dark rye (68 kcal) med 1 avokado (110 kcal) och 1/5 dl keso mini (35 kcal), 1dl sockerfri nyponsoppa (15 kcal)

Lunch: 2 bananer, 1 äpple

Kvällsmat: 1dl havregrynsgröt (65 kcal) med 1 äpple, russin, kokos, 2 ryvita dark rye (68 kcal) med 1 avokado (110 kcal) och 1/5 dl keso mini (35 kcal), 1 kopp kaffe (0 kcal)

1 kommentar:

  1. sv: åh, tack! Men du vet, har oresonligt höga krav på mig själv som naturligtvis inte gäller någon annan; har fått för mig att det enda resultatet jag kan känna mig nöjd med är 1,7 och lär göra om provet tills jag får det, hur jävla lång tid det än tar. Jag vet inte riktigt heller hur jag ska plugga ärligt talat, men ska försöka få tag i en matte A-bok på secondhand och plöja igenom, och göra om de gamla proven tills jag förstår hur dom tänker med frågorna. Typ? Och läsa ordböcker tills ögonen blöder haha.

    Alltså du, jag känner mig sämst i världen när jag ser hur mycket du tränar, och på ett ont ben dessutom! Du är fantastisk, vet du om det? Jävlar.. (Förlåt om detta är creepy btw, men du verkar vara en så himla fin tjej, och om du vill skulle jag gärna vilja dricka te på något café någon dag och ge dig världens längsta kram. Förlåt igen, men.. Ja.)

    Puss, var rädd om dig! <3

    SvaraRadera