2013-06-16

+ och - i mitt liv

- jag spyr dagligen
- mina tänder gör så fruktansvärt ont
- min mage fungerar inte någonsin
- meningslösheten är upp över öronen på mig nu utan skola/jobb/pengar/planer
- hetsperioden den här gången är verkligen obrytbar
- min träningsnarkomani har blivit utbytt mot panikattacker och ångest av att bara se mitt gymkort i väskan
- jag har börjat skämmas över min bulimi igen så jag vägrar tala om det till någon
- jag har inte längre någon lust att ha en negativ blogg eller att över huvud taget vara uppkopplad till sociala medier

+ utan träningsperioden är jag i alla fall liteeee mer social 
+ jag utmanar mig själv genom att köpa kläder jag alltid velat ha men aldrig vågat bära pga. min kropp
+ jag har tagit bort appen "shape up" och "runkeeper"
+ jag har slutat att slaviskt räkna kalorier, fastän jag vet på ett ungefär vad allt jag stoppar i mig blir

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar