2017-01-16

there is so much stubborn hope in the human heart

Just nu går jag på tramadol eftersom jag dels behöver gå av sibutramin och dels behöver någonting som dödar hungern och ingenting dödar hungern så bra som opiater, förutom sibutramin då. Funderar på att gå på sibutramin lagom till våren/sommaren igen, som jag gjorde förra året efter psyket, för jäklar i min lilla låda vad bra jag mådde då och det passade perfekt till mitt sommarjobb. Min hypomani drog igång och eskalerade pga substansen, jag hade så mycket ork och krafter och energi hela dagarna och sov knappt, mådde så bra att det var jobbigt tillslut, orkade ha fullspäckade dagar alla dagar utan att behöva äta och vågen slutade stanna på sin platå.

Jag vill inte börja med sibutramin för tidigt innan sommaren, egentligen vill jag börja med den redan nu, allra helst vill jag aldrig ens gå av den, men eftersom ingen drog är förevigt verksam i kroppen så måste man tyvärr gå av för att effekten avtar. Droger kräver tid, planering, struktur, framförhållning, kunskap, intresse. Jag vet att tramadol påverkar det centrala nervsystemet också, så som sibutramin gör, så det finns en chans att sibutramin inte är lika kraftfull när jag ska gå på det igen, men jag hoppas iallafall det, mitt hopp är så in i helvete högt när det gäller denna drog för den har verkligen räddat mitt liv. Både 2015 och 2016. Sibutramin<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar