2016-02-17

you stay quiet, while a war happens within you

Jag har planerat varenda vaken minut i flera månader nu, hur mitt självmord ska gå till, hur det ska genomföras och framförallt hur det ska kunna bli ett felfritt resultat, ingen puls och inget hjärtslag kvar. Jag vill detta mer än vad jag vill leva, har alltid haft en längtan och strävan efter att dö, men aldrig tidigare har jag varit såhär redo, säker, trygg i tanken.

Nu kan jag inte vända om och ta tillbaka livet, har förstört så mycket det senaste halvåret genom tankesättet att ingenting spelar någon roll pga att snart så är jag ändå död. Nu måste detta ske, för det är den enda säkerheten jag kan omfamna, har jag inte döden att ta tag i så kommer jag bara famla runt och finna meningslösheten. 

Hetsat och spytt varenda dag i 1,5 vecka nu, papperskorgen full av dulcolax-paket. Vikten är dock densamma som den var när jag slutade med tramadol och kunde svälta varenda dag som en kung, så jag "ska" väl vara tacksam för det. 5 ynka hekton kvar till min bestämda LW och jag kan inte ens se det minsta lilla gram av alla -10kg som trillat av mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar