2015-10-27

do people sleep alot because they're tired or because they want to escape from something?

Kan förmodligen, troligtvis lova mer än ett sista inlägg. Inte för att livet har vänt och måendet är kalas, men, det har växt så mycket främmande känslor inom mig och jag har tagit till så många nya, ovanliga substanser att tillvaron känns som någon annans liv, någon annans misär, och det är något spännande med detta kapitel, det är spännande att se hur länge jag befinner mig i detta tillstånd innan det där gamla vanliga återkommer igen.

Fortfarande ingen reductil, amfetamin dödar inte min hunger i närheten av så bra som reductil gjorde, hur kan det komma sig när reductil var gatutjack och mitt amfetamin är rent, fint, dvs bättre? Så, jag snortar och äter, vilken sorglig, dyr, värdelös kombo. Gått upp 3-4kg från min LW, på nästan bara en vecka, och självhatet kan nu inte ta mer plats inombords. Jag, som äntligen vågade bära jeans med huvudet högt och visa min hud för hela omvärlden, har fallit fyra kilo bakåt och skriker, slår näven i bordet pga denna jävla reductil som vägrar komma till mig.

Nu blir det fryspizza, första spyomgången sedan jag slutade mitt sommarjobb/började med reductil, lite fentanyl i systemet, tv-tittande (hur länge koncentrationen nu orkar det), och ladda för ännu en panikångestattack pga vågen som ska visa allt nytt fett imorgon. Tjohej? Dags att fasta som aldrig förr, känner jag. För skjut mig rakt i skallen om inte dessa kilon försvinner inom två veckors tid:-------)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar