2014-12-15

no matter how good things are, there will always be solitary nights you spend in your bedroom, in a car, or in a party full of your closest friends when it feels like the walls are caving in

Det suger att man bara kan springa en gång i månaden för att sedan dör man av smärta, när man vill och måste springa varje dag, benhinneinflammation ska inte vara permanent. Alla dagar och veckor man måste vila pga kan ej gå gör att resultaten ständigt försvinner och varje gång man kan börja springa igen så är man tillbaka på ruta -0 vilket gör hela processen rätt så meningslös. Jag menar, jag började bli rätt så glad efter två veckor och nu när jag vilat en vecka så är alla dom känslorna borta, nu är jag ångestfylld, frustrerad, stressad och arg igen, som vanligt.

Jag mår så mycket bättre om jag bara får springa varje morgon, det lilla räcker för att döda ångesten och kroppskomplexen. Ingen annan träning, ingen styrka, inga gruppass, jag behöver bara min löpning. Att inte få det är värre än allt annat jag tidigare känt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar