2014-10-20

relapse

Idag saknar jag mitt gamla träningsliv med bara ett springband till hands, klarar inte pressen från alla inbokade pass, orkar inte det här livet mer. Vill inte ha en benskada, vill kunna springa två timmar igen så ofta som jag behöver. Försöker ständigt göra nya scheman, rutiner, vanor men ingenting händer.

Min aptit är som bortblåst, visserligen pga ligger bara i sängen varenda dag, men ändå, det är så otroligt skönt att inte någonsin äta. Orkar inte tänka på gains, muskler, protein, näring; orkar inte och vill inte, vill ha knotor och revben. I mitt sjuka huvud fungerar det att äta 50gram mörk choklad på en dag istället för näringsrika, hemlagade middagar.

Mitt återfall är här, det är 100% kondition igen, som vanligt, som förr i tiden. Saknar hur låren försvinner på bara 5-6 veckor och hur fint man formas samtidigt som man faktiskt KAN äta något varje dag. Kondition är guds gåva, hoppas bara benhinnorna bär mig.

1 kommentar:

  1. Får så mycket mixade känsor av det här att jag knappt vet vart jag ska börja. Oro, avundsjuka, motivation... Snälla var rädd om dig?

    SvaraRadera