2014-08-25

when did loving yourself become so rare, that it's revolutionary to do so?

Jag tänker ge styrketräningen ett år, om inte jag har några synliga resultat tills nästa sommar så går jag tillbaka till att satsa på viktnedgång. Med tanke på att jag är 20 år och alla starka instruktörer är minst +5 år så har jag egentligen gott om tid på mig att bygga upp min kropp, men om jag inte har resultat på ett års slit så kommer jag inte längre ha lusten till att fortsätta äta. Så nu tänkte jag ta min träning till nästa nivå.

De största problemen som jag har just nu är väl rädslan för löpningen, tendensen att boka flertal pass och skada musklerna jättesnabbt, inte våga äta näringsrik mat och leva på nötter. Så jag har stora förväntningar på resultat genom att förändra kosten, lägga till löpning och ge kroppen lite vila. Håller mina tummar för jag har aldrig haft såhär mycket motivation såhär länge så om ingenting händer snart så knäcks jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar