2013-01-16

2012 årsresumé

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?
Skaffade gymkort, såg Maskinen live tre gånger, var på krogen för första gången, skaffade och använde bantningspiller, stukade foten miljontals gånger, gjorde min absolut första tatuering. 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte några nära vänner, men bekanta.

Vilka länder besökte du? 
Inga... tråkigt nog.

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? 
Att resa utomlands, att vara mer lycklig, och att leva utan ångesten.

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? 
Alla hjärtans dag.

Vad var din största framgång 2012? 
När jag gick ner i vikt.

Största misstaget? 
När jag gick upp i vikt.

Bästa köpet? 
Utan tvekan mina Dr. Martens!

Vad spenderade du mest pengar på?
Antagligen hetsmat... buhu.

Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Ja, vänner, viktnedgång, och att se mitt favoritband.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?
Gangnam style, sweet nothing, teenage crime, hungry hearts, calling. 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Mycket, mycket ledsnare. Fast egentligen lika ledsen som varje år.

Vad önskar du att du gjort mer?
Jag önska att jag gick emot min bulimi när den tog all min tid, jag önska att jag inte slösade bort hela mitt sommarlov på att hetsträna och stuka foten.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Jag önska att jag hade hatat mig själv lite mindre, och att jag hade hetsätit betydligt mycket mindre och på så sätt spytt mindre och haft mindre ångest.

Favoritprogram på TV?
Awkward och Gossip girl.

Största musikaliska upptäckten?
Maskinen!

Något du önskade dig och fick?
I julklapp? Ja, en hårddisk. Med själva året? Nej, inga önskningar med mitt år gick i uppfyllelse.

Något du önskade dig och inte fick?
I julklapp? Ja, en parfym. Med själva året? Ja, min drömkropp, min befrielse från bulimin, bättre betyg, muskler, bättre hy, bättre attityd mot dom jag älskar, bättre kondition.

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Firade den först i skolan med mina vänner, och sedan med min familj och tårta. Fick en efterlängtad laptop som jag lekte med resten av kvällen.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, verkligen. Men eftersom jag alltid har valt bulimin framför friskhet, så får jag faktiskt skylla mig själv på alla punkter.

Vad fick dig att må bra?
Min absolut bästa vän, vindruvor och vattenmelon, löpbandet, mina syskon, ben and jerry core 'berry white', alla utgångar på trädgårn, min iPhone som jag sparade ihop till själv, införskaffandet av massa nya skålar, osv.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Herbert Munkhammar, Frej Larsson, och Beau Mirchoff!

Mest stolt över?
Oj... i princip ingenting. Jag var stolt över att jag lyckades gå ner så mycket i vikt, men den lyckan varade inte länge.

Högsta önskan just nu?
Att gå ner 15 kg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar