2018-01-25

Jag lever, tyvärr. Väldigt, jävla mycket tyvärr.

4 kommentarer:

  1. jag tänker på dig fett ofta och hoppas att det vänder för dig snart och att du hittar en väg ut ur detta helvete. du är så smart och bra. saknar att läsa dina inlägg! kram!

    SvaraRadera
  2. Oj, du tog bort min långa virriga kommentar. Då vill jag säga förlåt. Förlåt, för jag måste ha skrivit något som gjorde dig illa till mods. Det har verkligen aldrig varit min mening, tvärtom, jag hoppades att jag kunde få dig att se små glimtar utanför mörkret någon gång ibland.
    Jag slutar skriva om du vill. Jag skrev nån gång att jag inte skulle det, men det gör jag. Så säg bara till isåfall, så slipper du höra av mig. Jag kan förstå att det blir för mycket ibland från mig, alltså, i form av tjat och att jag lägger mig i och frågar om detaljer som du kanske inte vill höra talas om, åtminstone inte på en blogg.

    Sorry. Kramar

    /m

    SvaraRadera
    Svar
    1. va? vilken kommentar? jag har inte tagit bort någonting från någon, är knappt inne här alls. så det tror jag inte. eller så har jag varit flöddrad eller trammad eller något om det nu skulle ha hänt, inget jag har minne av iallafall. gillar dina kommentarer, inte läst något negativt från dig vad jag kan komma ihåg <3

      Radera
    2. du är en underbar människa som orkar kommentera ens så blir bara glad/rörd av dig <3

      Radera