2015-09-09

dag 10

Har nått min LW nu, utan 2 mil löpning per dag som alla andra gånger tidigare, känns helt sinnessjukt faktiskt. Jag har inte varit på min LW sedan hösten/vintern 2013 då benhinneinflammationen blev så brutal att jag inte ens kunde gå till bussen. Så det här får allt firas med fasta!!! Fucking två år av styrketräning, hets/spya, meningslösa svältperioder, högsta vikt och äckliga muskler. Neeee, dit vill jag inte tillbaka.

Idag mår jag bättre, faktiskt helt okej om man jämför med alla tidigare dagar. Hjärtat började spåra ur igår vid eftermiddagen, rätt rejält, men lugnade sig sedan framåt kvällen. Sov så jävla underbart så nu är sömnproblemen också betydligt bättre. Håller det sig till denna nivån så kanske jag klarar mig genom hela kuren.

Tillfälliga symptom: muntorrheten, blåa händer/fötter, stora pupiller, ont i tänderna, svettningar. Det är överkomligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar