2015-08-14

dag 6

12/8

Åt bara en klase vindruvor på hela dagen. Mådde bra hemma men det jobbiga kom senare. Skulle träffa vänner och vi gjorde inget fysiskt ansträngande; åkte bil, satt på café, gick i affärer, var hemma hos en. Men ändå slet det brutalt på min kropp. Började redan när jag skulle fixa mig med enorma svettningar, helt överhettad så fort jag rörde mig, sedan gjorde min bröstkorg brutalt ont hela kvällen.

Satt med oro för att hjärtat skulle sluta slå i min väns bil, det bultade så det nästan kunde höras och det kändes som att kroppen, skinnet emellan min hand och hjärtat inte fanns, så hårt slog det. Dock klarade jag hela kvällen utan mat och var inte intresserad eller ens sugen på något, tomt i huvudet. Sov några timmar likt natten innan, men vaknade tidigt jättepigg och somnade sent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar