2015-08-11

dag 2

8/8

Mammas födelsedag och jag var så rädd för att råka hetsa då jag ännu inte kände av reductilen. Men höll mig så jävla bra, kanske pga vetskapen att jag inte ska äta på dessa. En näve jordgubbar, en minimal portion middag (en potatis, en skiva fläskytterfilé, blomkål, 10 tuggor totalt), en bit hemmagjord jordgubbstårta (7 tuggor totalt), 1 swebar.

Trodde verkligen jag skulle bli triggad till hets av tvånget att äta middag, men det stod still i tankarna efter den lilla mängden, inget intresse eller sug efteråt. Ingen tyckte jag var konstig som tog så lite mat och ingen märkte något på mig, men hade ju heller inga symptom, kände tom hunger innan middagen runt sex, dock hade jag inte ätit sedan tio kvällen innan. Andra natten utan sömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar