2014-11-17

uppdatering

Livet just nu fungerar inte alls därav ingen uppdatering förrän nu; lagt ner gymmet totalt, är knappt där ett pass i veckan, dricker varje helg igen som förr och hatar det men gör det ändå, och har för mycket sex med män jag inte ens vill veta namnet på. Man är tillbaka på noll och känner av meningslösheten i alla sammanhang.

Jag hatar mig själv, jag gör verkligen det. Allt som min destruktiva sida förstör hatar jag, hur jag sätter käppar i hjulen för mig själv, med mening och omedvetet. Hur jag låter min kropp förfalla, hur jag aldrig låter någon betyda något, hur jag stänger av alla känslor för att sedan ha ett virrvarr av dem som jag inte kan förstå mig på eller uttrycka. 

Imorgon ska jag starta min viktnedgång (detta fettot har sagt det 3000 gånger det här året) med ett par bodycheck- bilder, min kropp i sin naturligaste form, den har inte gått igenom någon riktig svält eller givande träning sedan början av september. Jag har förlorat alla muskler, all styrka, allt som jag slet för sedan april och faktiskt började bli lite stolt över är borta. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar